Ahad, 28 Disember 2008

GRAND CONTINENTAL KUANTAN



Pada 28/12/2008 aku meluangkan masa check-in di Grand Cont. Kuantan. Aku memilih hotel ini kerana berdekatan dengan hospital KMC. Hotel ini nmpak cam 3 - 4 bintang sahaja. Pada jam 1400hrs aku bertolak dari Kerteh untuk ke Kuantan. Setibanya disana terus masuk bilik..agak mahal gak rate dia, RM140 tanpa breakfast hehe...hentam saja labu...emm interior x best pom..
Dapat bilik Two Bedded, anak2 ku terus melompat2 atas katil...Nak mandi, eh mana towel, x der...haha...terpaksa called housekeeping..apala...Lepas pada tu aku tercari plug untuk mengecaj notebook aku, mana ni, x nmpak plug pun...cari punya cari ade pun satu kat bawah meja yang dipakai utuk lampu...inilah pengalaman pertama di hotel Grand Continental Kuantan...aku bagi rate 3 bintang shj untuk hotel ini....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan